Plugg, lunch och stan..

Plugg plugg plugg och plugg..
Prov imorn och jag är nervös och spänd men även längtar jag till att få skriva det och sen vara klar!!! Inte behöva tittat i en kursbok igen, aldrig logga in på skolans hemsida, skippa alla inlämningar varje fredag, gud så underbart!! :) Den där måste känslan kommer försvinna och det känns så skönt, det blir ett uppehåll för mat och sen blir det plugg igen några timmar!!

Annars har dagen varit kanonmys. Träffat världens finaste Emma för lunch, prat och mys, gick även en sväng på stan och hej vad mkt jag vill shoppa, men det finns väl en gräns. Tack E för idag, du gör mig alltid på så bra humör, älskar ditt sällskap och jag älskar dig.

Han även med att träffa mormor & mamma idag, mina mysgummor!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback