Min bästa bus..

En mysdag rakt igenom!!
Bus vaknade runt 5 imorse, toppen! Det var ju bara att gå upp och se glad ut, vi åt frukost, vinka hejdå till pappa som gick till jobbet och la oss i sängen igen, så skönt att vi kunde sova lite till, nån timme vart det iaf!

Annars har vi haft en riktigt mysig dag, ätit gott, badat, röjt och busat och jag jag älskar att vara med på alla äventyr som busan ger sig in på. Vi sitter en stund på golvet med duplo, vidare till speldosan och då dansar vi, en liten sväng in till sagovärlden och sen lagar vi lite mat i hennes kök! Underbart.
Älskade lilla fina du <3

Mammas tjej! Älskar dig mer och mer för varje dag som går, finaste! Du lär mig så mkt nya saker varje dag, du växer och står i, upptäcker världen på ditt fina lilla vis, åh jag älskar att vara mamma till dig, vilken ära!!

Jag älskar dig alltid.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback