En bra start..

Kl 5 imorse pep Fredriks väckarklocka, sådär lagom kul men jag kände mig ändå skitpigg då, det var däremot inte så kul men vad ska jag göra?

Han gick upp och jag försökte somna om en liten stund, gick sådär, busan sussa på som vanligt och älsken drog till jobbet, jaha.. Kl 7 vaknade Saga till och sen dess har det varit full rulle, att från igår vara ledsen på allt och missnöjd hela dagen så har hon idag verkligen bytt bana!!
Hon springer runt i hela lägenheten, skriker, babblar och ropar på mamma, hon ska rensa varenda låda som hon öppnar, ja ni kan ju tänka er hur det ser ut just nu här hemma...

Jag försöker läsa det sista till provet men hon ska riva och slita i alla papper och böcker som ligger framme!!
Men det gör ingenting alls, för vad vore jag utan min fina lilla tjej??
Älskar hennes så det gör ont!!

Sista rycket sen stänger jag böckerna, skriver prov och tar helg :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback