Älskade hormoner..

Det svänger så fort just nu, ena stunden sprutar det glädje och skratt, det bubblar i kroppen och jag känner mig så glad och lycklig! Till att andra stunden så har allt försvunnit och jag sitter i ett hörn på soffan och tårarna sprutar, sen börjar det om och sen varvas det så.

Så otroligt jobbigt för både kropp och knopp men jag kan inte hjälpa det, jag skyller just nu på alla hormoner som svänger till höger och vänster och att jag inte får sova hela nätter. Det tar så enormt på allt och jag vet inte vad jag ska göra åt det heller!!!

Jag är iaf väldigt glad och tacksam över att ha mina vänner så nära, att ni kommer med fina, peppande ord, att ni får mig att må bra och le! Att era sms kan få mig så glad och rörd! Det kallar jag kärlek och jag älskar er massor.

Ja, bara detta inlägg går upp och ner, men som sagt, det är dom där älskade hormonerna som spökar!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback