Uppsalamys..

En toppen bra dag!
Började med en god & härlig frukost. Packafe ihop allt & oss i bilen & for till Uppsala! En mysdag i stan, lunch & shopping, strosa och bara va, njuta av semester och ledighet, kärlek och lycka. Det vart lite shopping och jag hittade en superfin väska, visar bild sen :)

Vi drog hem när vi kände oss mer än nöjda med dagen, böt om och tog en långpromenad, så skönt, vi stannade även till vid lekparken på vägen hem och Saga älskade det, gunga var jättekul, mammas lilla tjej, sen vägrade hon gå hem, nej hon skulle leka mera! Så imorn hoppas jag verkligen på bra väder så vi kan gå dit igen, då tar vi med oss lite picknick och myser! Håller tummarna för uppehåll. Sen vill jag även ha sol & värme nu, det är snart juli och sommaren är inte ens i närheten (?)

Så snälla sommaren kom nu, jag vill äta glass, springa barfota, bli solbränd, klaga på värmen, få fräknar och steka på stranden.. Är det för mkt att se fram emot kanske?? Så kom igen nu..!!

Nej, sängen ropar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback