Mina hjärtan..

Bus & hennes pappa ligger och sover, ingen av dom mår speciellt bra, Saga är så hängig & missnöjd! Är ju så jobbigt när jag inte vet hur jag ska hjälpa henne, jobbigt att inte veta vart eller hur hon har ont, fortsätter det imorn så ringer jag VC för en akuttid.. Så jobbigt att se sina små sjuka! <3


Lucas mår bra, växer, äter och sover, han är nöjd med livet, ler massor och "pratar" med härliga ljud som man blir alldeles glad av! Svårt & fånga på film dock men jag ger mig inte. Han har blivit så mkt mer vaken, pigg och med på sista tiden och det är så mysigt. <3

Kärleken till mina två små går inte att förklara, dom ger mig så mkt värme, kärlek och lycka, jag älskar er nått så enormt ska ni veta! Mina fina.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback