Babytravel..

Det var svårt att hitta en bra
syskonvagn med dom kraven vi hade!

Det var alltid nått "fel" på dom vi mest ville ha.. Typiskt. Det jag inte förstår är varför inte alla vagnar har en sitts som man kan vända både mot och till mig, varför är det inte ett val på syskonvagn? Men till slut hittade jag min drömvagn som uppfyllde alla krav. Så en regnig dag åkte vi till Gävle för att köpa den, fin vagn, trevlig säljare och ett bra pris!

Tills vi skulle använda den, oj va tung och svår den va.. Trivdes inte alls. Och den kom inte in i alla dörrar heller, stor o otymplig, jag fick inte ens in den i bilen.. Så det var bara att leta ny! Till slut föll valet på en BT och jag är så jävla nöjd. Den är stor och rymlig, tar inte stor plats, kommer in överallt och den är lätt & rolig att köra. Den perfekta vagnen för oss just nu och ett plus är att den är snygg att titta på också, minus är att varukorgen under vagnen är liten & svår att komma åt!! Dåligt. Men annars trivs jag så grymt bra med vagnen :)

Vi får väl dock se hur länge den stannar då Saga numera inte alls ska åka vagn, hon ska bara gå & springa. Blir ett jäkla liv när man sätter ner henne i den..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback