Mina barn..

Va på BVC förra veckan, nu har dom minskat drop-in tiderna med 1 dag i veckan istället för 2 så det var ju grymt med folk när vi kom dit, det var 3 innan oss och vi alla hade väntat i 45 min INNAN ens första kom in, hua. Men vi fick gå in i ett annat rum väga själva, det var väl sådär men visst, okej, vi ska ju ändå tillbaka på onsdag för rutinbesök med Lucas.

Vågen stannade i alla fall på 5040 gram.
5 kilo ren, äkta kärlek. Min fina lilla kille.

O nej, vågen & Saga funkar inte alls längre, haha hon ska då minsann inte sitta på den heller, roligare är det att trycka på knappen som sitter på vågen, skruttungen min. Bestämd dam.

Jag älskar er.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback