Från mobilen..

Åhhhh, vilken sämst dag!! Kan inte sätta fingret på varför men det har bara varit det, seg, tråkig & ja dålig, och vad händer då? Jo alla tankar kommer smygandes. Men idag sa jag stopp, idag sa jag nej, nej till att må dåligt av ingen anledning egentligen! Nej till dålig energi. Ett stort nej till människor som bara snor energi av mig, som aldrig kan vara ett stöd, som aldrig kan känna följde för mig! Stopp till er. Nej till er. Ska sluta lägga energi på helt fel saker, är ju bara jag som drabbas av det, på fel sätt. Sluta umgås med människor som inte förstår, som inte hjälper, som snor energin av mig, så ska det inte vara! Så idag har varit en dålig dag! Tur att jag har mina underbara barn som finns där, alltid, som ger mig energi dygnet runt, som ger mig massor av ork, kärlek & lycka!! Som ger mig värme i hjärtat och som ger mig allt. Tur att jag har min man som alltid stöttar & peppar, som ger mig trygghet, närhet & kärlek. Har jag er, då har jag allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback