Tomt..

Jag har så mkt känslor och tankar som vill ut, som vill bli ord men inget händer.
Det går inte att beskriva känslorna just nu, dom är bara för många, kaos.

Varför? Jag vet inte om jag ska vara ärlig, det känns mest...Tomt.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vem jag ska vända mig till, det känns mest jobbigt bara.
Dom här svackorna har jag haft länge, förut kom dom nästan nångång varje månad, nu är det kanske 2,3 ggr per år, så det är väl tur i oturen antar jag, men lika jobbigt när dom väl kommer.

Stänger in mig och tankarna går på högvarv, tänker på precis ALLT och mitt i allt så kan jag inte ens sortera tankarna rätt, dom bara ploppar upp och byter av varandra, hela tiden, dygnet runt. Jag blir helt tom på både energi och glädje, känner mig blek och nästan sjuk, känner mig ensam och rädd.
Känner mig bara tom.

Jag vill inte. Jag vill vara glad. Jag vill bara att någon ska förstå.
Hjälpa till när det behövs, inte ignorera mina frågor, sms, eller samtal, det gör det hela bara värre..

Vad duger man till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback