Vilken härlig dag..

Tänk vilken härlig dag det har varit!
Sol, värme, fågelkvitter, åh det är underbart och jag blir varm i hela kroppen, glad och jag får så mkt energi och det behövs verkligen just nu :)

Idag har vi tagit en promenad och jag hann va ute i 5 minuter och sen var jag genomblöt om fötterna, härligt! En sväng till BVC för mätning, vägning och allmänt prat, busan har nu spräckt 10 kg gränsen, inte konstigt att hon är tung och bära runt på <3 sen har det hunnits med plugg och en fika på Drott!

Näst sista provet på fredag och sen är jag äntligen klar med uska utbildningen, ÄNTLIGEN, om vi säger så, jag är less på plugg, prov och uppgifter, det hänger som ett tungt åskmoln över mig men snart är det slut och jag är så glad.

Ikväll blir det mys med mamma och pappa och imorn är det Fredriks sista pappaledigdag, hua, det känns inte kul nånstans..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback