Hej mitt vinterland..

Ja, jag vet inte mer er men för mig så kändes det verkligen jobbigt att snön kom nu..
Helt fel känns det, detta kunde väl ha kommit i november/december och sen hade det varit bra?
Men nej, nu kommer vi väl få en jäääääätte lång vinter, fram till maj.. Åh, det känns sämst.

Jaja, jag kan ju inte göra nått åt det iallafall.
Idag står storstädning och plock mm på schemat, även veckans plugg ska jag bli klar med.
Älsken ska till läkaren och sen tar han busan med till hennes farmor.

Igår efter mat, massage och nattning av skrutt så kom älsken med en stor chokladask och en liten nalle, jag hade verkligen inte förnväntat mig det och vart nästan gråtfärdig, mest rörd då, jag skyller på hormonerna!
Älskade underbara man, vad hade jag varit utan dig? Vad skulle jag göra utan dig? Nej, det finns inte.
Jag älskar dig nått så enormt jävla mkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback