Fina torsdag..

Sitter och slötittar på tv..
Är ju bara skit nu förtiden! Men men.

Nattat lillfia nyss, en övertrött liten bus som vägrar att sova, hon kommer på att hon har fötter, tom två, hon ska visa vart näsan, magen och lampan sitter.. Hon smittar av sig med hennes underbara skratt, ja det är min tjej, sen tvärt bara så somnar hon på 1 sekund.
Hon har ju blivit så stor på sista tiden, hon går nästan själv snart, ibland gör hon det utan att tänka sig för och sen kommer hon på sig själv och blir mest förvånad tror jag, skrutt! Vad hände med min lilla bebis? Åh, det går för fort nu, busSaga. <3

Idag har jag äntligen fått träffa min fina Patricia igen, alltid lika mysigt och underbart, jag behöver hennes energi och värme, finaste P, jag är så glad att du finns i mitt liv!! Vi satt på Drott och tog en fika, hade som vanligt massor att prata om och tiden går alltid för fort när vi ses, men hoppas vi får till en dejt snart igen, det behövs!!

Imorn ska det uträttas lite ärenden och sen över till mormor på fika, hon fyller år imorn så det ska firas med fikamys tänkte vi!! Bästa mormor.

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback