Wahhaaa..

En lugn morgon..
En skön morgon, en stressfri morgon. Mannen fick lov att jobba idag, sämst! Vart ute sen 07, så får se hur länge det blir idag! Trist. Men är det halt och snöigt så är det.

Idag ska det handlas inför imorgon.
Städa, tvätta och göra ett snyggt hem.

Snart är vardagen tillbaka igen. Snart börjar jag jobba och mannen ska gå på pappa-ledighet. Va konstigt allt kommer kännas. Jag känner mig så redo att ge mig ut och jobba men inte alls redo att "lämna" barnen.. Jag vet att det kommer bli toppen och allt men det känns så jobbigt. Tänk om jag missar Lucas första steg och ord, ja det där man inte vill missa alls. Det känns tungt! Det gör mig så ledsen..

Men jag har två dagar kvar av min ledighet, så nu ska jag krama mina små lite extra & njuta av tiden, jag vet att när jag sen börjar jobba, då kommer jag saknar hemma-tiden massor.. Men först ska vi fira in det nya året. Mys.

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback