Storm och rusk..

Jag var tvungen att ta mig ut ikväll!

Fyfan, såg ut som en snögubbe när jag kom in igen, herregud, kom knappt ner till stan, tog kanske 25 min (vanligt 10) var så enormt med snö, haha inte så konstigt men jobbigt! Hade det inte blåst så enormt så hade det varit skönt ute.

Hem var värre, motvind och så mkt storm så jag knappt kom framåt, haha tog steg men klampa på samma ställe men skam den som ger sig och hem kom jag, typ 35 min senare!

Älskade mamma har suttit fast i Uppsala hela dan (sen 12), dit kom hon med buss men hem, ja då var alla bussar inställda, det vart en dyr dag tyckte hon, då det enda hon kunde roa sig med tills pappa hämtade henne var att gå runt på stan hehe, usch va jobbigt att inte kunna ta sig hem!!!

Hoppas på roligare väder imorn.
Har ju lovat Saga att åka pulka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback