Shopping till vinter..

Har ju hunnit med Hälla under helgen och innan bacillerna angrep oss! Hade inte stora förhoppningar om att hitta vinterskor till mig, då jag aldrig hittar nått som är snygg, passar eller som jag gillar! Nu hittade jag såklart 2 par som jag ville ha, hur typiskt är det inte det då? Det tog tid att bestämma sig.

Jag velade länge, provade om, gick runt, kände, klämde och övervägde. Tills slut vart det dom här (se bild) & jag är mer än nöjd, varma, sköna och snygga! Nu är jag redo för vinter!! Även Sagabus fick nya skor o även där var det svårt att välja, oj vad mycket det finns! Nu fick det bli dom här från Kavat då hela skon och sulan var bäst, hittade ett par från Ecco först men sulan, nej, gillade den inte alls! Jag är mer än nöjd och vi är nu redo för vinter båda två :) Och kavat funkar alltid!!

Fick även bli en varsin mössa till dom små och ett par söta vantar till bus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback