Shopping Shopping..

Igår firade vi min fina pappa, på hans födelsedag låg ju alla sjuka så igår vart det fika, gott och mys, som alltid. En kanon kväll på alla sätt!

Ikväll åkte jag & finaste vännen till Erikslund & shoppade, tanken var kläder till julafton/nyår men kom hem med två påsar kläder till barnen istället. Varför blir det alltid så? Ska in & kika till mig och slutar alltid med att jag hamnar på barnavdelningen.. Men det finns ju så himla mycket fint till dom små. Jo jag fick också med en påse hem med 3 tröjor, så nöjd över kvällens shopping är jag, redan rea och det gillas mycket.

En bra kväll med bra shopping, fast jag inte hittade det jag ville. Prat, skratt och en riktigt härlig tjejkväll med bästa. Ikväll fick vi vara bara vi, inga måsten, ingen stress, inga barn, ikväll fick jag vara Maria, ibland är det så skönt, att samla energi, få kraft & ork igen. Det får jag verkligen när jag umgås med dig gumman. Det måste vi göra om snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback