Sagas födelsedag..

För exakt två år sedan så satt jag i soffan med oregelbundna värkar. Jag hade så ont mellan varven. Satt i duschen kanske i 2 timmar och spolade varmvatten på magen. Jag grinade och trodde nästan att jag skulle dö, eller i alla fall gå av en smula.

För exakt två år sedan så ringde jag just nu till förlossningen för första gången!!

För exakt två år sedan så kom Du.
Älskade lilla fina prinsessan min.
Jag minns allt som igår och jag blir lika glad, varm och rörd varje gång jag pratar om mina barn förlossningar...

Det är galet va fort dom här två åren egentligen har gått men vilka underbara 2 år då! Min fina dotter, jag är så lyckligt lottad som har fått henne, som får följa hennes ut utveckling, som har fått varit hemma med henne dessa 2 år!!! Det finns så mkt jag skulle kunna skriva men då skulle ni väl ledsna hehe men i alla fall! Idag är en stor dag!!

Vår älskade lilla skrota fyller hela 2 år!!

GRATTIS ÄLSKADE SAGA.
Grattis min fina dotter på din dag.
Jag älskar dig mer än du kan ana.

Hurra Hurra Hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback