Men va..?

Fick hem mobilräkningen idag.
Brukar alltid ha samma summa men idag var det ett par hundra över, men varför då undrar jag. Tittade lite snabbt och såg att att jag hade skickat 19 (!?) sms till Europa.. Eheehe?

Ringde telenor och frågade.
"Ingen i släkten är utomlands?"
"Du är inte utomlands?"
Jo jag önskar..

Nej skumt. Men då såg han att ett 0044 nummer hade skickat dessa sms, vafan? Är det någon som skickat från mitt nummer då eller är det nå annat skit? Nån som varit med om samma sak? Hur kan detta hända? Jag tycker det är lite obehagligt.. Ska nu få hem massa papper att kryssa & fylla i, så får vi se sen då vad som händer.. Hm..

Skumt är det! Aldrig vart med om detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback