Julens alla dagar..

Vilken bra, mysig, trevlig och underbar julhelg vi har haft! Massor med god mat, shopping & lite mer mat! Som vanligt med andra ord. Det har bjudits på skratt, många jättefina julklappar, mys i massor & en härlig stämning.

Middagar med familj, släkt & vänner.
Idag var tanken middag också men efter omständigheterna och efter allt som hänt så valde jag att inte följa med, det kändes faktiskt bäst så och jag ångrar mig inte en sekund!

Vi tackar för en magisk jul 2012.
Har haft det så himla bäst. Att få fira jul med dom man älskar mest är underbart, mer kan jag inte begära. Lycka.

Nu ser vi fram emot en dundermysig nyårsafton med finaste vännerna!!

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback