Helt tomt..

Ungefär så jag känner mig!

Man kan hålla inne med alla känslor och tankar en viss tid. Tillslut brister allt! Bägaren rinner över, det behövs inte mycket för att det ska hända..

Okej, det kanske låter värre än va det är men just nu känner jag mig helt slut på energi. Jag kan inte sova om nätterna, vid 20 tiden övergår kroppen i nån slags sparlåga & omvandlar den där tunga tröttheten till nån slags övertrötthet som visar gör att jag känner mig pigg. Det i sin tur resulterar i en toktrött, energilös mamma med dåligt samvete!

Vad ska jag göra??
Det gör funkar inte alls.
Jag MÅSTE få sova för att orka.

För nu funkar inte det här. Jag kommer inte till ro förns runt 23.30-00 om inte senare ändå vissa kvällar och barnen säger god morgon vid 5, 5.30! Det håller ju inte. Jag orkar ju ingenting alls.

Så vad ska man göra då??

Idag är bara en jobbig dag på alla sätt. Jag är så grymt trött, barnen är trötta men ingen vill sova, vi har inget bröd hemma, ingen mjölk, vagnen är paj, det är kallt, jag fryser, snoret rinner, locket för örat vill inte försvinna, nån jävla hantverkare ska komma idag men jag vet inte när för en tid kunde han ju såklart inte säga.. Allt är bara bajs.

Som pricken över i;et så har lilleman kommit in i nån ny fas där ingenting vill sig, han blir även så arg och förbannad för att han vill krypa men att kroppen inte lyder honom. Älskade onge ❤

Nej idag är en dag jag önskat jag kunde dragit täcket över huvudet och fått somna om. Men icke och bara för att dagen känns såhär så kommer väl Fredrik ringa och säga att han måste jobba över. Hatar hans jobb på vintern.

Ja idag är ingen bra dag.
Tårarna är inte långt bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback