Här ska en rubrik stå..

Idag sover vi i omgångar.

Önskar att mannen min kunde vara hemma, jag är bara så himla trött! Ögonen vill inte samarbeta, örat gör ont och det kliar så jag blir tokig i halsen..

Barnen sover gott, somnar en så vaknar den andra och så håller vi på, när jag tänkt göra dom sällskap så är det som dom märker det och genast måste vakna.. Hm. Sömn får vi ta en annan dag då helt enkelt och ikväll kommer mannen hem för att vända i dörren, ska hem till mamma & pappa och pilla med bilen. Suck. Men vi måste ju ha ett c.lås som funkar så det är väl bara & fixa det.

Annars är jag så grymt sugen på att baka, trist dock att inget finns hemma eller att jag varken känner doft eller smak på nånting just nu, så jäkla tråkigt att äta, inte ens värt det.

Jaja, nu håller vi tummarna för bättre tider, det kan ju i alla fall inte bli så mycket sämre, hoppas jag.

Krya på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback