Håller oss inne..

Sjukstugan fortsätter.. Inte skoj alls.
Idag kom jag & Saga ut en liten stund men kylan fick oss att ge upp efter nån timme, in & mysa i soffan istället..

Tänkte åka pulka imorn om vädret tillåter, just nu är det typ storm. Men det är ändå ganska så mysigt att få sitta inne då, under täcket, en kopp te och massor med tänds ljus. Underbart!!!!

Jag hoppas att vi snart blir friska här hemma, jag blir så less på värken i halsen, kan inte svälja, äta, dricka, ingenting, det gör så JÄVLA ont, på ren svenska, men jag är nöjd så länge värken håller sig borta från öronen.. O så länge bacillerna inte flyttar sig till barnen så är jag glad och tro det eller ej så verkar dom inte ha smittats, än.

Krya på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback