Fulla december..

Nu får det vara nog med sjukbaciller. Sagabusan hade sin värsta dag igår men under dagen har hon varit trött, hängig och såå kramig, älskade onge❤

Jag hoppas ju att alla har fått sitt sjuka nu och att lilleman klarar sig, han har inte fått nått än så jag håller tummarna.. Vi har så mycket att stå i och ser fram emot denna månad så nu får bacillerna packa ihop och åka vidare.

Det är fem födelsedagar som ska firas, lucia kommer, det ska fixas och donas, småbesök här och där, arb. intervju del 2-spännande!! Och sen självklart julafton, årets bästa och mysigaste högtid, som jag längtar!!

Ta hand om varandra nu.
Jag älskar min underbart fina familj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback