Året som gått..

Vi firade in 2012 med bästa vänner.
(Kör en favorit i repris i år) ❤

Saga tog sina första steg.
(Glädjetårar & stola föräldrar) ❤

Jag vart färdig undersköterska.
(SÅ jävla skönt!!!!!)

I maj föddes världens finaste kille.
(Vår finaste lilla prins) ❤

1 år söm gifta.
(Älskar dig så enormt) ❤

Vi samlad vuxenpoäng.
(Pratade försäkringar)

Dop för Lucas.
(En minnesvärd dag, till tusen) ❤

Parken Zoo.
(Kanon mysig dag)

2012-Året då jag bestämde mig!!
(Viktresan har bara börjat)

Jag fyllde 25.
(En jätterolig och mysig kväll med bästa vänner) ❤

2012- filmens år!
(Herregud va många bra filmer vi sett i år)

Lucas har firat sin första jul.
(Papper & snöret var kanonkul) ❤

Sökt jobb.
(Fått jobb)


Ett mycket bra år!
Det har hänt mer än så men kan inte skriva upp allt här, dom här händelserna är dom bästa, flest minnen! Mys.

Nu välkomnar vi ett nytt, spännande och fräscht år med massor av möjligheter, nya äventyr och minnen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback