Illa, jag mår illa..

Det här är ju löjligt!
Jag orkar snart inte mera, jag har stått ut länge nog nu, nu får det vara slut på det här.
För 2 månader sen så började jag med minipiller, så bra & smidigt, inga fler barn här inte! Första 2 veckorna gick det kanon & jag kände ingenting!!
Men sen bröt helv..... ut!

Fyfan säger jag bara!! Fyfan.
Dom senaste veckorna har jag gått med ett konstant illamående, ungefär som ett gravid illamående, det bryter inte ut helt utan det ligger där i halsen & lurar, det är så jäkla jobbigt & ju mer jag tänker på det, ju värre blir det!!
Idag är det hemskt, får inte ens i mig vätska. Det kommer upp lika fort! Jag har även haft blödningar i 3 veckor till & från och brösten ömmar så jag blir galen & mer illamående.. Det är rart med p-piller.

Åh nej, jag är inte gravid! Så det kan ni sluta fråga, börjar bli drygt.
Så jag hoppas nu att få byta till nå annat, bättre, dom här pillerna kommer jag ALDRIG ta mera!!! Aldrig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback