7e veckan..

Jajjemen nu går vi in i vecka 7 i dieten.
Hur går det?
Så jäkla bra!!

På 7 jäkla veckor har jag tappat 9,7 kg och 7 cm i midjan. Herregud va glad jag är, jag är så stolt över mig själv, att jag har klarat det så bra, att det syns bra & snabba resultat!
Trodde inte att det skulle gå så fort ner, men se, det har det gjort.

Jag känner mig piggare, gladare, snyggare, jag kan ha gamla kläder igen och dom sitter faktiskt helt okej. Och vad har jag liksom fått "offra"? Nej ingenting egentligen, det jag saknar är ett kallt glas med mjölk men annars går det bättre än jag nånsin våga tro.

Jag är bara så fruktansvärt nöjd och stolt, delmål 2 är nära och sen kämpar vi vidare till delmål 3! I denna takt så kommer jag nog ha uppnått delmål 4 redan i år. Jag hoppas & håller tummarna :)

Så vad är det vi kör då? Jo LCHF och promenader varje dag! Bort med godis, dricka, snabbmat & annat skit, jobbigt & svårt är det vissa dagar men det är så värt det!! Kan inte sitta hemma & gnälla längre att magen är för stor, att inga kläder passar och sånt shit, det är bara jag själv som kan förändra & det har jag gjort!!!

Nu kör vi vidare. Taggad som 17 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback