Magkänslorna..

Vem är det som egentligen bestämmer allt? Hur allt ska vara? Hur allt är? Och hur allt ska bli? Bestämmer jag det själv eller är det redan bestämt och det är bara för mig att välja rätt beslut, rätt väg, ta rätt val! Hur ska jag veta?

Vore iofs ganska trist att veta allt i förväg också men vissa val gör mig galen, jag vill veta om det är rätt eller fel innan jag väljer, jag vill inte veta det efteråt, men tyvärr, vad gör man? Det är väl bara att bita ihop och köra på, oavsett rätt eller fel, man lär sig väl alltid nått på vägen.. Antar jag.

Nej jag vet inte, hjärnan spelar en ett spratt och jag vet inte om jag ska gillade eller inte, vet inte om jag bara ska köra på, inte stanna, inte tänka, inte känna och inte vända mig om, kan det bli bra? Vi får väl vänta och se, jag kan ju inte göra nånting åt det nu, innan iaf! Det funkar ju tydligen inte så..

Bit ihop, gå vidare, lyssna på magen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback