Fina påskhelg..

Haft en jättefin påskhelg med massor av mys och massor av god mat, även första påsken vi inte har moffat godis varje dag, knappt ätit godis alls denna påsk och de känns ju bra :)

Vi har ätit goda middagar, inga typiska påskmiddagar, utan vi har grillat och vi har ätit ute, vi har fikat och vi har haft det toppenbra mysigt! Det värsta är bara att det går för fort när man har mysigt och trevligt!!

Har även fått massa fint i våra påskägg, barnböcker, kläder, pengar och lite annat smått och gott! Saga har fått pengar, kläder, lite godis och leksaker, en bra påsk i år.

Idag tar vi det mest lugnt, tråkväder, Saga är fortfarande inte pigg sådär till 100, det har varit jobbiga dagar för henne, min bus <3 Jätte jätte snorig och nu är hon jättehes, hon har klarat sig från feber och öroninflammation och det är jag så glad över, så nu hoppas jag att förkylningen snart släpper helt, vill inte att min bästa ska vara sjukling.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback