24..

Bebis bökar på som vanligt där inne :) Mysgos, inatt var det inte kul nånstans, förvärkar som kom och gick, svetten rann och jag kunde inte sova för 5 öre. Sådär lagom skoj, låg på soffan för att inte störa övriga familjen..

Saga har iofs inte sovit så bra heller, vaknat med jämna mellanrum hela natten och varit så ledsen, nappen fattas och snoret rinner, bara det inte sätter sig i öronen, låt oss slippa det!!! Jag var öronbarn som liten och det vill jag verkligen inte att Saga ska bli, inte kul nånstans så jag håller tummarna för att hon slipper inflammationer..

Nästa vecka är det dags för ett besök hos BM igen, kanske det sista? Jag hoppas, bara för bus kom tidigare så får jag väl gå över denna gång, men samtidigt så hoppas jag nått så enormt att skrutt också vill komma några dagar innan, att "han" går i systers fotspår, det vore så mysigt och inte så långt kvar isf! Jag längtar, vi längtat ihjäl oss.

Så bebis kom nu!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback