Mysfina dag..

En fin dag har det varit idag.
Träffat min fina Patricia och haft mys på Drott.
Alltid lika gosigt. Tack för att du finns för mig. ♥

Igår vart det en tripp till Uppsala, gud vad jag hatar att köra i den stan, det är folk överallt, det är bilar som kör som dom själva vill och alla dessa jäkla cyklister som tror att dom är ensamna i trafiken, ååh så irriterande.
Det gick ju iallafall bra men nej, gillar't inte.

Skulle till min läkare och kolla upp, en gång för alla, varför jag alltid drabbas av dessa olika UVI, det som gör så ont och nu är jag less på dom, varför drabbar dom alltid mig?? Varför återkommer dom alltid? Och varför får jag dom så ofta? (Med ofta menar jag kanske 1 gång varannan månad)
Vi pratade ett bra tag, liten undersökning och sen massor med frågor och svar, han är helt enkelt den bästa läkaren jag nånsin haft, han tar all oro på allvar och försöker verkligen hjälpa till.
Så nu har jag fått nå tabletter, nya, aldrig använt och ska testa i 2 veckor och sen återbesök i oktober..
Hoppas hoppas hoppas dom hjälper nu, blir tokig annars, vill inte ha mer ont. Varför just jag??
Blä.

Jaja, det är tur att finns bra läkare i detta avlånga land också, som tar en på allvar och som verkligen vill hjälpa till, på riktigt!! Det är bara "tur" att mammas jobbarkompis hade liknande problem och tipsade mamma om honom, annars hade jag väl suttit här utan seriös hjälp, nej, ibland ska man ha ren tur.

Nej, mat var det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback