Bättre sent än aldrig..

Oj, det känns som det var hundra år sen sist.
Har inte haft ork eller tid att uppdatera här, det har hänt väldigt mycket måste jag säga.

Har varit på några arbetsintervjuer och ska på en till i veckan, jo jag har jobb men det är "bara" deltid.
Lillstrumpan har fått dagisplats :) Vårat första val så det känns toppen. I februari börjar allvaret.
När vart hon så stor?? Galet.
Fredrik har börjat sin pappaledighet (2 veckor innan det var tänkt) jag klagar inte.
Jag har satt igång med pluggandet igen med 0 i motivation, det känns tråkigt och ointressant och har prov på fredag som pricken över i.et.

Vi förbereder för fullt till helgen, då smäller det ;D Äntligen.
Pirrigt, nervöst, förväntansfull, roligt, galet, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback