Till födelsedagsbarnet..

Jag är hemma idag från praktiken..
Skallen värker och magen är inte med mig alls idag! Det är rart.
Så då passar jag på att kika runt på lite födelsedagspresenter till lillstrumpan och nu har jag klickat hem allt och jag är så nöjd, det får nog bli kombinerad julklappar också. Man fyller ju bara 1 år en gång och det ska såklart firas stort, åh det ska bli så mysigt, första födelsedagen. Min lilla underbara har blivit så stor!

Så nu ska hennes rum göras iordning en gång för alla, upp med tavlor, vimplar, leksaker och hyllor.
Allt till hennes 1 års kalas är också beställt, ljuståg, ballonger, flaggor, servetter, inbjudningskort och lite annat smått och gott, passade då på att klicka hem en taklampa också, det behövs, så vi får lite ljus där inne, det är på tiden :)

Så snart blir det ett besök till Ikea så vi får köpa hem lite inredning (sagt det förr, men nu jäklar)
Lampor, och annat mys som gör ett barnrum, även lite leksaker, åh, detta ser jag fram emot massor.
Måste även skaffa en ny bilbarnsstol, det får nog bli helgens projekt.



Hemklickat till lillfia, jag ÄLSKAR Kids Concept Star serien (möblerna).

Nej, film, alvedon, te och duntäcket väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback