Från mobilen..

Sitter i soffan o pluggar!!
Fryser gör jag också, det är inte mycket information som fastnar idag, jag ser bara massa bokstäver men får inte ihop dom till ord..
Har prov på fredag o känner mig så stressad. Men det går som det går.

Sist jag gjorde prov, så tyckte jag att det gick sådär, men fick ett fint MVG
Tack för det :) Så hoppas vi håller samma spår denna fredag.

Nästa vecka börjar jag min praktik, ska praktisera i 4 veckor, det ingår i utbildningen, det ska bli kul, kul att få komma ut igen o "jobba", träffa människor och göra nått annat för en stund. Jag älskar mammalivet men jag måste säga att det ska bli lite kul med omväxling såhär efter nästan 1 år hemma :)

Så var det med det!
Sista plugget för idag, sen mat o storhandla!!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback