Jag köper väl en klapp till dig då..

Julklappsstress.
Japp, då var det igång igen. Alla klappar till lillstrumpan är nog klara, det tillkommer alltid något.
Tackar så mkt för leksaksbutiker på nätet som gör att vi kan sitta hemma i lugn och ro och titta ut klappar.
Vi har bestämmt att inte köpa nått till varandra iår utan endast till Saga, lite tråkigt, men vi har även bestämmt att vi ska samla pengar till att antingen köpa något till hemmet eller spara pengar till nån rolig upplevelse.
Mindre klappar under granen men julen kommer ju alltid vara mysig och den bästa högtiden för det.
Ser fram emot god mat tillsammans med roligt och mysigt sällskap, jag ser fram emot julafton.
Den är alltid lika magisk och underbar, mysig och kärleksfull.

Jag älskar julafton, trotts en liten besvikelse över att inte få öppna nå klappar ;)
"Jag köper väl en julklapp till dig då!!" tack pappa, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback