Barnvakt..

I helgen kommer mamma o pappa att ta hand om Saga.
Alltså, vi ska ha barnvakt för första gången, o då menar jag första gången på riktigt.
Vi ska sova borta en hel natt (aldrig hänt förut) utan vår lillstrumpa, det kommer kännas jättetomt.

Det ska samtidigt bli lite skönt att få ladda batterina, få energi och få sova ut, lyxa till det bara vi två!
Vi ska till Sthlm, bo på hotell, äta god middag, njuta och sen blir det bio, Breaking dawn.
Jag ser fram emot denna helg enorm jäkla mkt, det ska bli mysigt, kul men samtidigt lite jobbigt, jobbigt att inte få gosa Saga till sömns, att inte få känna hennes lugna, djupa andetag när hon sover!

Åh, det är många blandade känslor, men det kommer gå bra, Saga stortrivs ju med sin mormor o morfar så det kommer inte bli några problem, hoppas jag :) Kommer nog bli 1,2,4,10 samtal hem innan kvällen är slut haha men sån är jag, kommer nog inte kunna slappna av till 100 men vad gör det?

Vi kommer garanterat få en bra helg, mys, middag, bio och lite shopping.
Underbart.


Kommentarer
Helen

Ha så mysigt!:)

2011-11-18 @ 08:23:34 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria

Tack :)

Hoppas ni får en bra helg också!!

2011-11-18 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback