Var är mössan..??

Åh, igår var det mösspåtagning här i stan (tror det var igår?)

O alla vita mössor, fina studenter ger mig så mkt mkt känlsor.
Leendet, friheten och men även rädsla för framtiden.
Men på själva studentdagen så släpper ALLT, man är pirrig hela dagen, ser fram emot varje minut och skålar för allt, för att skolan (för mig del, äntligen) var slut, nu började livet, på riktigt!!
Nu var det så mkt mer ansvar som väntade, även om jag vissa dagar (hur skumt det än låter) längtar tillbaka till skolan..

Åh, jag vill göra om den dagen, en gång till, vi hade så jävla kul.
Alla timmar vi la ner på släpet vi skulle ha, musiken som dunkade på, leendet och glädjen över att våran dag äntligen var här, studenflaken genom stan, studenttåget upp till parken, förfesten och Joar och allt detta hand i hand med min fina fina bästa Emma.

Fasiken, det ger mig nästan lite tårar, blir rörd, eller mer som ett glädjerus i hela kroppen!!
O varje gång jag ser studenter på stan så minns jag min egen..

Vi hade årets (?) varmaste dag men vad gjorde det ? All in och snefylla.

Så till årets alla studenter, ett stort grattis och ha en jävligt kul dag, släpp alla måsten och NJUT.
O glöm inte kameran, jag lovar, det kommer vara så värt det med alla kort!

OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR FLERA 100 DAGAR KVAR.




Vi hade lätt den bästa texten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback