Uppsala, middag och hyrfilm..

Händelserik dag, eller i alla fall en mycket bra dag :)

Gick upp 07, kunde inte alls sova i natt, så där lagom drygt när man VET att man måste upp tidigt. Hmm.
Men väl uppe så gick det så bra så, Saga sov vidare till 8 ungefär, mätta våra magar, fixa oss lite, packa ihop Sagas väska och sen iväg och hämta mamma.
Puttra vidare till Uppsala, kl 11 hade vi tid hos David, han som fixar våra bryn, färg och plock.
O det blir alltid så grymt bra, alltid lika nöjd när jag går ut därifrån och det är sånt, både jag o mamma kommer fortsätta med, har varit hos honom 3 ggr nu och det finns inget alternativ längre.
Jag kommer ALDRIG plocka, ansa, noppa, klippa, mina bryn själv.
Nej nej, den överplockade bryn tiden är förbi.
Nöjd är ordet.

Vi tog även en liten shopping runda i det regniga Uppsala, hittade inte mkt alls, hade inte så jättelust idag heller o springa på stan (?) ehm, ja, men kom hem med lite smått o gott till Saga, som alltid, haha.

Ikväll kom mamma o pappa hit, eller ja, vi plocka upp mormor och sen ner på stan för o käka middag, så himla mysigt och gott, vi hade det supertrevligt, som alltid när vi ses och umgås.
Jag älskar er så himla mkt!!

Hyrde film och sen drog jag o mina två hjärtan hem och gosa ner oss i soffan.
Dom sover dock för fullt o jag har precis lugnat ner mig från skräckfilmen paranormal activity 2.
Fyfan.
Aldrig mer skräckfilm ensam, trodde jag skulle dö där en stund.

Nej läsa bok en stund innan sömnen smyger sig på, måste få bort filmtankarna, haha.

Imorn kommer det bli en mysmysdag, hoppas vädret är på vår sida bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback