Tussungen min..

Herregud vad det är kvavt ute, jag dör.
Går ju knappt att röra sig utan att man blir svettig.

En vända till bvc idag, gick dit lagom till 10, så idag gick det fort, bara 1 innan, annars brukar man få vänta så himla länge, när jag var klar var väntummet smockat med mammor och bebisar.
Mätte, vägde och pratade.

Så idag väger hon 7550 g och mätte 66 cm. Här går det undan minsann, lilla fina tussungen min.
Och om 2 veckor är det dags för 6 månaders kollen, alltså läkarundersökning och vaccination, usch, vill inte.
Det gick ju väldigt bra förra gången, tårar såklart, trötthet och lite feber men idag är hon med så mkt mer, med på vad som händer och sker, men det ska nog gå bra.

Älskar verkligen "vårt" bvc, underbara sköterskor, trygghet och lugn! Har verkligen hittat rätt och det har jag Sandra o tacka för :) Var väldigt missnöjd första gången vi var dit men då hade dom fullt upp, felbokningar, ombokningar, ingen personal så då vart jag så besviken men sen har det gått så bra så och jag är så nöjd med valet av bvc!! Kan inte tänka mig att gå nån annanstans nu!! Gräjt.

Nej, nu blir det lite dopplanering och lunch sen storhandla (kommer svettas ihjäl)
Hämta ut paket, fick även Liberos Up&Go paket idag, spännande, måste hämtas.
Och lite annats fix och plock, fullt upp.

Veckans +
Imorn jobbar älsken halvdag och på torsdag & måndag får vi ha honom hemma :D Älskar röda dagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback