Tokbra helg..

Haft hur bra dagar som helst.
Fredag, lördag, söndag.

Fredag.
Träffade min fina Patricia igen, åh, det går för länge mellan gångerna.
Pratade dop & massa annat, fikade och bara va, mår så bra i ditt sällskap gumman, tkr om dig så himla mkt!!!
Att du ska sjunga på Sagas dop gör mig så glad.

Kvällen skrattade vi oss igenom med Emma & Robin, åt middag på Sarajevo, vidare hem till oss.
Har inte skrattat så mkt på länge, hade ont i magen efter, kul hade vi!! :)

Lördag.
En toppen mys kväll med Lena & Kim! Grilla, lördagsmys, pratt och skratt. En härlig kväll med underbara männsikor, gillar er så himla mkt, ni får oss att må bra!

Söndag.
SHOPPING.
Ikea, Media Markt, kom hem med allt vi inte skulla ha, vad hände där?
Köpte massor med nya sommarkläder till lillfia, fick äntligen min maskroslampa :D Som jag har längtat.
Och lite annat smått & gott, skulle ju egentligen ha en hårddisk o en laddare till min nya kamera men nej, det hittade vi inga, eller jo men billigare via näääätet.

En toppenhelg med andra ord, god mat, mkt skratt och sällskap med underbara människor.
Jag har helt enkelt världens finaste och bästa vänner! Ni får mig att må bra, att le, ni ger mig så mkt glädje och energi, åh, ni är bäst! Utan er så funkar det inte.

Nu ser vi fram emot en ny vecka och en ny helg, då händer det grejjer :) Hihi, gos.
O dopet närmar sig, ska bli så mysigt, har doppysslat heeela kvällen, vart lite mer än jag trodde men nu är det klart och jag är så himla nöjd!! :) Bilder kommer.

God natt.. Eller ja, Saga har inga planer på sömn.
Twiligt och lite cola får det bli. Sov gott, ni som får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback