Helg..

Igår tog vi en tripp till Uppsala.
Shoppa lite, åt gott och bara va, va som familj :)
Strosa runt, söp in värmen och stekte oss i solens strålar.
Fick årets första skavsår! Mys.

Vi åkte till mamma & pappa på kvällen, grillade massor med god mat, pratade, skrattade så tårarna rann och magen ömmade. En underbart rolig och mysig kväll hade vi. Det gör vi om snart.

Va hemma runt halv tolv och jag tror det tog 2 sekunder innan hela familjen hade somnat gott.
Den här helgen har varit en av dom bättre på ett bra tag, myst och bara varit.

Jag älskar att tiden ibland står stilla, att jag får tid med min underbara man, att helgen är inte är över lika fort som den kom, att vi får njuta av vädret tillsammans. Åhm, det pirrar i magen.
Nu har sommarkänslorna kommit och boat in sig i kroppen och jag gillar det, ni får stanna länge.

Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback