Ett BVC besök..

Var på BVC här om dagen.
Lillafia växer så det knakar, stora tjejen.

Hon väger nu 7030 gram och är 65 cm lång och har ett huvudomfång på 42 cm.
Min fina tjej!

Det går så fort bara allting, hon växer, hon blir större för varje dag, redan 5 månader på måndag.
Vart tog månaderna vägen?? O snart är min ledighet slut, jag ska börja plugga o älsken ska ta sin pappaledighet.
Åh, jag vill vara hemma, vara hemma som familj, jag vill inte missa nånting i min dotters uppväxt, det känns så himla jobbigt, det skär i mitt hjärta, jag vill se allt hon lär sig, jag vill se allt hon upptäcker. Usch, får en stor klump i magen när jag tänker på det!! Tårar i ögonen och ångest..
Men det är ju en stund kvar som tur är, men i den här farten så är vi väl snart där? Nej, nu måste jag sluta tänka så, jag ska njuta av tiden som är kvar, jag kommer vara hemma mkt under pluggandet också men det är ju inte samma sak.

Jag är i alla fall glad över att Fredrik också ska/kan vara hemma, han ska vara ledig från oktober till februari och det kommer bli mysmys!! En självklarhet att även pappan är ledig tkr jag, om det funkar :)

Nej, njuta var det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback