Dagens gos..

Solen har stekt vidare på mig idag.
Hej underbara, fina, snygga, söta värmeutslag. Åh vad jag älskar dom, kliar sönder mig. Ajaj.

Idag vart det en myslunch med min fina mormor, vi åt sallad på Drott, älskar deras kycklingsallad :)
Pratade, solade och skrattade, toppenmys, älskar dig mormor.

Traskade hemåt, i alldelses för varma skor, som inte alls ville sitta kvar på fötterna, haha, folk måste ju ha undrat vad jag led av när jag gick hem..
Vi la oss ute en stund och väntade på Emma, så skönt väder, måsta ta vara på varje sekund.
Emma kom, åh, som jag har saknat dig min underbara!! Vi satt o prata, skratta och myste i några timmar, så gos.
Jag älskar dig min bästa fina.

En toppen dag med andra ord.
Imorn blir det öppna förskolan med AnnCatrin o hennes tös.
Gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback