Sagas dumma mage..

Vart ska jag börja??

Det har hänt så mkt på sista tiden så hälften vore nog.

Saga är konstig i magen men inte så pass sjuk, enligt läkaren, så man gör nånting åt det!?
Nehe, men hon får inte behålla nånting hon äter, det kommer antingen ut där uppe eller där nere.
Vad ska vi göra? Min lilla skrutt! Usch tycker så synd om henne.
Vi var in på akuten i måndagsnatt och fick träffa en kanonläkare men eftersom allmäntillståndet var så bra så ville han ej göra så mkt så vi fick åka hem igen, jaha. Men nu då? Det är ju inte ett dugg bättre.
Kommer ju ut lika fort hon får i sig maten. Känner mig så maktlös.
Vill inte att hon ska må såhär, vill inte att hon ska tappa massa vikt av detta nu..

Det blir väl att sitta i telekö när älsken kommer hem och få råd av 1177, nu vill jag ha ett slut på detta, vi torkar ju sönder hennes stackars lilla rumpa, den är ju tokröd och vi smörjer och smörjer men inte blir det bättre.

Vad gör man? "/

Och på allt detta så har jag kommit in i nån jäkla svacka, kan det inte få va bra nångång??
Nej, tydligen inte, depp depp och lite mer depp. På fredag blir det lite peppningssamtal på BVC.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback