Känner mig sämst..

Sjukstugan fortsätter, är jag förvånad? Inte ett dugg.. Suck.

En ganska så bra lördag ändå, fint väder, mys i soffan och lite städning på det.
Lugn och skön lördag med fina familjen, min familj!! Gos.

En värre kväll vart det.
Vi åt och mös lite, hade toppengos när Saga plötsligt börja tokgrina/skrika helt hysteriskt.
INGENTING hjälpte.
Inte ligga ner, inte ligga på brösten, inte gå runt, inte sjunga, inte "guppa", inte vagnen, nada.
Inte ens mat, eller ny blöja, min fina lilla flicka, hur vi än höll på och vad vi än gjorde så grina hon, det kändes som om vissa lägen hon hamna i vart hon bara ännu mer arg och irriterad..

Hon skrek i ca 1.30 timme innan hon åt och det tog slut på 2 röda och sen var det igång igen..
Känns så otroligt jobbigt att inte veta vad hon vill, så jobbigt att inte kunna göra nånting.
Jag känner mig så jäkla sämst och värdelös när hon grinar såhär och jag kan inte göra nått, jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra! Usch "/
Jag kände bara hur tårarna brann bakom ögonlocken men det var ju bara o bita ihop.
Tur att vi är två som kan hjälpas åt.

Efter ca 2.30 timme, la vi ner henne i vagnen igen och körde runt, runt, sen tvärdäcka hon och har sovit sen 19.
Min lilla tjej, hon blir så övertrött vissa dagar så hon inte vet vart hon ska ta vägen, hur kan man få henne o sova mer på dagarna då?
Hon vägrar, hon ska inte sova alls, hon ska vara med överallt, utforska (:
Man kan ju missa nått annars.

Men då blir det alltså såhär på kvällen, kvällskolik? Nej jag vet inte, det är bara jobbigt, mest för lillfia.
Har man bara sovit ca 2 timmar på hela dagen sen kl 07, så förstår jag att hon blir såhär, hon kommer liksom aldrig till ro nångång, o somnar hon på dagarna så handlar det om ca 15,20 min, högst 45!

Älskar dig Saga!
Älskar dig Fredrik!

Puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback