En sjuk liten tjej..

Ja det är vad vi har hemma just nu.
Snorslemmig som sjutton, nyser och hostar, min fina lilla dotter.
Det gör ont att se att hon inte mår bra och att jag inte kan göra nånting åt det "vänta ut det" som det så fint heter.
Var hos läkaren idag för att utesluta öroninflammation och det hade hon inte som tur va..
Så vi fortsätter med koksaltlösning och hålla henne så mkt sittande som möjligt, får se hur natten blir, natten som var, den va jobbigt "/
Usch vill inte att min lilla plutt ska må dåligt & hon har även kommit in i en icke sova period, kanske har sovit sammanlagt 2 timmar sen kl 8 imorse, sen blir hon övertrött, lessen och näsan täpps igen ännu mera..

Det gör ont i mig när min fina lilla Saga bara gråter och gråter och jag försöker med ALLT men ingenting funkar.
Det skär i mamma hjärtat mitt, att hon senare svarar med det största tandlösa leendet någonsin får min energi att ladda på nytt.

Jag älskar dig min finaste skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback