Det får inte ta slut..

10 måndagar i rad har jag suttit bänkad framför tv och tv 4!
Familjen annorlunda har förgyllt min dag med 1 timme, jag fullkommligt älskar serien.
Och ikväll är det tyvärr sista avsnittet, hur 17 ska dom kunna ersätta detta nästa måndag? Nej det går inte.
Jag älskar att serien är full med kärlek, vardagliga problem, att ingenting är ihopsatt efter manus, utan att man får följa med i livet hos 3 helt vanliga familjer med många barn!!
Upp och nedgångar, glädje och sorg och massor där till, detta är en serie som jag kommer sakna massor!!
Jag håller tummarna hårt att det familjerna älskar detta så mycket att det kommer en till säsong (:

Vad ska jag nu sysselsätta mig med på måndagar kl 20?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback