Sprutor..

Igår var vi som sagt en sväng till BVC.
Usch, sprutor och lärkarkoll, allt såg så bra ut och Saga fick så mkt beröm. Jag blir så varm i hjärtat när jag får höra så mycket fint om min prinsessa.

Det vart även vågen och måttbandet.
Så idag väger lillfia 8080 gram och mäter till 67,5 cm! Här går det undan må jag säga. 

Sen var det dags för sprutorna, vaccinationen, en spruta i varje höft. Men det gick så bra, hon skrek till rejält och tårarna rann, men sen var det över lika fort och leendet smög sig på :) Min duktiga lilla tjej.
Biverkningen denna gång vart en utslagen liten stjärna, hon sov heeela kvällen, vakna för lite mat och bus nån timme och sov till 7 imorse, då var det full rulle (och är det fortfarande) man måste ju ta igen det man sov bort.


Så med mätta magar så tog vi en promenad, en liten tänkte jag och en liten vart en 2 timmars! :)
Lika bra att köra rejält när man väl är ute, så skönt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback