Shopping på Gekås..

Så vad fyndade vi?

Alltifrån kläder, gud så billiga klänningar. Skulle kunnat gott loss ännu mera men nja.
Ångrar att jag inte köpte några till som jag var sugen på men ska ju hinnas användas också :)

Bomull i mängder, billigt. Skärp, glas/plåtburkar, kläder till Saga, mig och älsken.
Dreggellappar oj så billigt och hemma går dom ju åt som smör!!
"Snuttefiltar" kudde, badhanddukar, våtservetter, badstol, kökshanddukar, böcker, flaskställ.
Gossedjur, strumpor i massor till både mig o älsk, underkläder, smycken, gå/sitt stol (eller vad dom heter)
Ramar, bricka, väggord! Oj, har säkert glömt nått, en hel del vart det och jag är supernöjd.





Här är en del av det vi köpte!
O jag hittade massor med barngrejer med älskade Tummen, vart jag glad eller glad?
Älskar den lilla filuren, så söt, så jag vart helt till mig när jag såg alla fina dreggellappar, kuddar, filtar mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback