Så jävla taggad..

-3 kg på 1 vecka.
Måste jag säga att jag är otroligt taggad och motiverad för att vinna över mina kilon??
Jag ska fira stort när jag kommer till mitt första delmål, då ska det shoppas nya kläder.
Jag ska kämpa stenhårt nu!

Bort med sötsaker, då menar jag allt! Läsk, godis, chips, sånt man inte ens behöver!
Äta nyttigare och mindre portioner och ta en frukt då och då. Inte frossa i pasta, ris eller potatis.
1 timmes promenader, jag kör minst 4 dagar i veckan, till o börja med, annars kommer jag ledsna direkt.

Jag frossar just nu i vattenmelon och jordgubbar! Kan leva på det, det är ju så gott.

Så nu jäklar, nu ska det rasa, nu ska alla överflödiga kilon bort.

Det går bara man vill, bara man hittar motivationen.
Jag tar alltid fram usch-bilden när det går segt, eller när jag tänker på godis och det funkar för mig.

Så nu kör vi. All in eller ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback